Brak komunikacji z punktem kamerowym/kamerą, brak obrazu z kamery.

Brak komunikacji z punktem kamerowym/kamerą, brak obrazu z kamery.

Przed zgłoszeniem braku komunikacji z punktem kamerowym/kamerą prosimy o
weryfikację czy w skrzynce kamerowej obecne jest napięcie zasilające.

Jeżeli TAK - prosimy o wyłączenie urządzeń z zasilania i ponowne ich włączenie po około 20 sekundach (restart) - prosimy pamiętać, że w przypadku wyposażenia instalacji w UPS należy wyłączyć zasilanie za UPS lub sam UPS. Jeżeli operacja nie przyniosła zmiany prosimy wysłać zgłoszenie.

Jeżeli NIE - prosimy o skontaktowanie się ze służbami odpowiedzialnymi za zasilanie elektroenergetyczne punktów kamerowych.
    • Related Articles

    • Problem z komunikacją z czytnikiem USB lub drukarką fiskalną USB

      Z uwagi na politykę firmy Microsoft dotyczącą niektórych dostawców sterowników do urządzeń zewnętrznych, bo niektórych aktualizacjach bezpieczeństwa możliwe są problemy z pracą sterowników urządzeń przyłączonych do portów USB. Może to powodować brak ...